reklama

rany duše 3

Posledná báseň triptychu rany duše, pohral som sa z formou, zrejme menej je niekedy viac, no nezavrhujem týmto spôsob  písania poézie formou spájania viacerých slov. Vkladám celý triptych rany duše.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Uložená:

07:52:34

07.09.2009

Rany duše

prvá časť triptychu

Noci sú chladnejšie ako rána

v nich odkrýva sa rana

duše

šepotu

túžby

bytia.

V tej

túžbe

bežiacich

chvíľ

džbán plný života

predsa sa cítim sám.

V samote

tohto

topiaceho

okamihu

cítim v diaľke silu.

V

diaľke

keď

ďalej

jedine

nekonečná

nádej

drží ma nad hladinou duše.

Na jej

dne

nežného

oka

každodenných

hodín

nekonečne

elektrizujúcich

vidím čašu.

Čaša

šarmantne

nežne

éterická

hojivý balzam na rany duše.

Uložená:

09:34:46

08:09.2009

Rany duše

druhá časť triptychu

Kúzelná čaša

naplnená

nádherne

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

nežným

milosrdenstvom

omilostených

chvíľ

ľahulinko

omamne

energických

hodín.

V nej roztopená

samota

tajomne

nežného

ohnivého

džbánu.

V splynutí

nádherne

nevinnej

jedinečnosti

samote

tepajúcich

hodín

zmeniaci

zvuk

ukuje

jemne

nové

podoby duše.

Praskanie

hlino

oko

okamihu

pukanie

sklo

oko

okamihu

čriepky horiace

spaľujúcim dychom

znovuzrodzujúcim.

Hlinený džbán

na

anjela

láskou

umučeného

sklenenú čašu na

vílu

lúčnych

hájov.

V dňoch

neustále víťaziacich

nad bolesťou

keď

víle

lesných

húštín

je ťažko.

V mesačnom tichu

anjel

letiaci

cítiaci

do jeho krídel,

vloží všetky svoje,

boliestky,

radostenky,

smuténky,

túžbenky,

nepokojenky,

obavenky,

vždy v noci.

Uložená.

14:01:58

SkryťVypnúť reklamu
reklama

09.09.2009

Rany duše

tretia časť triptychu

Anjel

ladne

nežný

nôckou finist k milej letí,

víla

láskou

ukolísaná,

dňom k milému zaletí.

V zhadzovaní

druhej podoby duše,

rodí sa

cit

tajomne

nežný.

Víla

anjel

v čiernobielom filme,

rozprašujú fluidum

ľudskosti

tichou

uspievankou.

Po prekvapkanej noci

z pocitu po daždi

vzniká on

muž

životne

nežný.

V brieždení

z rannej rosy

kvitne ona

žena

nádherne

emocionálna.

V trvaní

virtuálnych

chvíľ

ľahučko

okúzľujúcich

hodín

nájdených.

V tušení

reálneho

oko

okamihu,

túžby

bytia

anjelských

chvíľ,

objatia

anjela

anjelom

milujúco

ohnivo

volajúci

cit

tajomne

nežne

elektrizujúci,

bosk

skutočne

erotizujúci

cit

túžby

bytia

anjelských

SkryťVypnúť reklamu
reklama

hodín

neustále

letiacich

hladinami

nami

milovaných

chvíľ

ľahko

objímajúcich

muža,

ženu.

Blízko vo virtualite

ďaleko v realite

predsa bližšie

k

nádeji

ich

chvíľok

krásne

nekonečne

nežných.

Marián Rychnavský

Marián Rychnavský

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tu aby slovo jednotlivca prehovorilo k väčšine,som a nie som, niektorí o mne hovoria že som z iného sveta, ktovie, možno som, možno nie som, som aj nie som, človek, quo vadis domine ? Zoznam autorových rubrík:  KultúraPoéziaDivadloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu