reklama

rany duše 2

Z prejavu poetickej horúčky, vzniklo jej pokračovanie. Dalšia báseň je pokračovaním tej prvej. akýsi poetický diptych. Vyzerá to na triptych, ktorý možno vznikne zajtra. Pohral som sa z formou, dávam začiatok a pokračovanie triptychu rany duše

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Uložená:

07:52:34

07.09.2009

Rany duše

prvá časť triptychu

Noci sú chladnejšie ako rána

v nich odkrýva sa rana

dušepotúžbytia.

V tej

túžbežiacichvíľ

džbán plný života

predsa sa cítim sám.

V samote

tohtopiacehokamihu

cítim v diaľke silu.

V

diaľkeďalejedinekonečnádej

drží ma nad hladinou duše.

Na jej

dnežnéhokaždodennýchodínekonečne

elektrizujúcich vidím čašu.

Čašarmantnežnéterická

hojivý balzam na rany duše.

Uložená:

09:34:46

08:09.2009

Rany duše

druhá časť triptychu

Kúzelná čaša

naplnenádhernežnýmilosrdenstvomilostenýchľahulinkomamnenergickýchodín.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V nej roztopená

samotajomnežnéhohnivého

džbánu.

V splynutí

nádhernevinnejedinečnosti

samotepajúcichodín

zmeniaci

zvukujemnové

podoby duše.

Praskanie

hlinokokamihu

pukanie

sklokokamihu

čriepky horiace

spaľujúcim dychom

znovuzrodzujúcim.

Hlinený džbán

na

anjeláskoumučeného

sklenenú čašu na

lúčnychájov.

V dňoch

neustále víťaziacich

nad bolesťou

keď

lesnýchúštin

je tažko.

V mesačnom tichu

anjeletiacítiaci

do jeho krídel,

vloží všetky svoje,

boliestky,

radostenky,

smuténky,

túžbenky,

nepokojenky,

obavenky,

vždy v noci.

Marián Rychnavský

Marián Rychnavský

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tu aby slovo jednotlivca prehovorilo k väčšine,som a nie som, niektorí o mne hovoria že som z iného sveta, ktovie, možno som, možno nie som, som aj nie som, človek, quo vadis domine ? Zoznam autorových rubrík:  KultúraPoéziaDivadloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu