reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marián Rychnavský

Marián Rychnavský

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tu aby slovo jednotlivca prehovorilo k väčšine,som a nie som, niektorí o mne hovoria že som z iného sveta, ktovie, možno som, možno nie som, som aj nie som, človek, quo vadis domine ? Zoznam autorových rubrík:  KultúraPoéziaDivadloSúkromnéNezaradené

reklama

Divadlo

Divadelná pozvánka

Marián Rychnavský

Divadelná pozvánka

Sme Divadlo Východná Európa z Popradu Po dlhom čase sa blíži naša divadelná premiéra, na ktorú by som chcel čo najsrdečnejšie pozvať všetkých popradčanov, tiež aj tých, ktorých to zaujme Dátum premiéry, deň, miesto a čas 12.02 2010 Piatok Poprad-Kino Máj-Poprad-Veľká 18:00 vstupné je 1 euro Zrejme sa pýtate, o akú hru ide. Názov hry Nasmon, pre zvedavkov a zvedavkulienky, náhľad divadelných textov.

  • 9. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu