reklama

Ranné rany duše

Dnes ráno bolo dosť chladno, okolo šiestej  mi začala rezonovať kdesi vo vnútri veta "Noci sú chladnejšie ako rána." Neostala bez následkov, vyvolala rannú poetickú horúčku. Jej prejavy som zachytil do mobilu ako to už mám dlhší čas vo zvyku. Možno to bol len ranný záchvev poetickej duše, možno to bol začiatok niečoho, ktovie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Uložená:

07:52:34

07.09.2009

Rany duše.

Noci sú chladnejšie ako rána

v nich odkrýva sa rana

duše-šepotu-túžby-bytia.

dušepotúžbytia

V tej

túžbe-bežiacich-chvíľ

túžbežiacichvíľ

džbán plný života

predsa sa cítim sám.

V samote

tohto-topiaceho-okamihu

tohtopiacehokamihu

cítim v diaľke silu.

V

diaľke-keď-ďalej-jedine-nekonečná-nádej

diaľkeďalejedinekonečnádej

drží ma nad hladinou duše.

Na jej

dne-nežného-oka-každodenných-hodín-nekonečne

dnežnéhokaždodennýchodínekonečne

elektrizujúcich vidím čašu.

Čaša-šarmantne-nežne-éterická

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čašarmantnežnéterická

hojivý balzam na rany duše.

Marián Rychnavský

Marián Rychnavský

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som tu aby slovo jednotlivca prehovorilo k väčšine,som a nie som, niektorí o mne hovoria že som z iného sveta, ktovie, možno som, možno nie som, som aj nie som, človek, quo vadis domine ? Zoznam autorových rubrík:  KultúraPoéziaDivadloSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu